- سبد خرید شما خالی است!
شرایط
و قوانین
ضوابط
انصراف از خرید
1-1 مهلت انصراف از خرید کالاها
7 روز از زمان خرید میباشد.
2-1 انصراف از خرید به کالاهایی
تعلق میگیرد که از بسته بندی پلمپ کالا باز و خارج نشده باشد. بدیهی است
هر گونه دخل و تصرف، باز کردن کالا، پلمپ،
برچسب، نایلون، وکیوم و.... ضوابط انصراف از خرید را از بین خواهد برد .
3-1 درصورت رعایت شرایط انصراف
از خرید و پس از هماهنگی با آویژه شاپ ، خریدار میتواند نسبت به ارسال کالا از
طریق پست پیشتاز و به آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 8، پلاک 5، طبقه4، دفتر گزوه تجهیز کالای آویژه چهارمحال اقدام نماید. پس از
دریافت کالا توسط آویژه شاپ و بررسی شرایط انصراف از خرید، وجه حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به خریدار مسترد خواهد شد.
4-1 هزینه بسته بندی، ارسال و
استرداد کالاهایی که مشمول انصراف از خرید میباشند بر عهده خریدار میباشد.
5-1 انصراف از خرید کالا برای
مشتریان و مصرف کننده نهایی است و شامل فروش تجاری و همچنین فروش به همکاران نمی
باشد.
6-1 ایرادات و مشکلاتی که در حین
آپدیت نرم افزار ، رام زدن ، فلش کردن، نصب نرم افزارهای جدید و یا موارد مشابه
ایجاد می گردد بر عهده خریدار بوده و شامل 7 روز مهلت تست نمی باشد.
ضمانت
هماهنگی مشخصات کالا با اطلاعات فنی سایت، سفارش ثبت شده و یا خصوصیاتی مثل رنگ
کالا
1-2 چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات
فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با
کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت کالا
به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این
بخش مسترد شود.
2-2 هزینه ارسال و استرداد
کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با آویژه شاپ میباشد.
3-2 در تمامی مواردیکه تشخیص
وجود مغایرت در کالا بدون باز کردن بسته بندی اصلی کالا و از طریق کنترل مشخصات
روی جعبه اصلی کالا امکانپذیر باشد، باید کالا در همان حالت و بدون استفاده یا باز
کردن بسته بندی اصلی مسترد گردد. لذا لازم است خریدار قبل از باز نمودن بسته بندی
اصلی کالا نسبت به انطباق مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده در حد اطلاعات
مندرج روی بسته بندی اصلی کالا اقدام نموده و در صورت مشاهده مغایرت قبل از باز
نمودن بسته بندی کالا نسبت به هماهنگی با آویژه شاپ جهت استرداد کالا اقدام نماید.
4-2 چنانچه مغایرت در خصوصیات
باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان شرایط بند 2-3 حاکم
خواهد بود و لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد. بدیهی است
چنانچه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می گردد.
ضمانت سلامت سخت افزاری
1-3 هرگونه ایراد سخت افزاری پس از باز نمودن پلمپ کالا، بر عهده شرکت گارانتی می باشد.
2-3 مسائلی از قبیل کیفیت ساخت
سازنده، عدم پشتیبانی صحیح زبان، آپدیت،نرم افزار و ..... جزء مشکلات سخت افزاری
محسوب نمیگردد.
6-3 هفت روز مهلت تست سلامت (سخت
افزاری) شامل کالاهای گارانتی دار نمیباشد. در مورد این کالاها اقدامات مربوطه
باید از طریق شرکت گارانتی کننده صورت گرفته و آویژه شاپ در این روند نقشی ندارد.
روند بررسی فنی کالاهای مسترد شده (فقط در مورد کالاهای دارای مهلت
تست آویژه شاپ )
1-4 پس از دریافت کالا، بخش فنی
کالای استردادی را با شرایط و ضوابط اعلامی تطبیق داده و چنانچه واجد شرایط عودت
تشخیص داده شود و در صورت تایید وجود مشکل و عدم امکان رفع آن، نسبت به تعویض کالا
و یا در صورت عدم موجودی نسبت به استرداد وجه اقدام می گردد. بدیهی است در مورد
مشکلات سخت افزاری عودت کالا در صورتی است که امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد.
2-4 در صورت تایید بخش فنی مبنی
بر وجود مشکل درکالا هزینه های رفت و برگشت کالا بعهده آویژه شاپ و در صورت عدم
تایید بر عهده خریدار محترم خواهد بود.
3-4 ملاک عمل آویژه شاپ در پذیرش
و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست آویژه شاپ هستند، فقط نظر
کارشناسی بخش فنی آویژه شاپ میباشد و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا
ایراد فنی در کالا، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص
یا ایراد فنی، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد. در مورد کالاهای
گارانتی دار لطفاً به بند 3-6 مراجعه شود.
چگونگی
استرداد کالا توسط خریدار
1-5 در صورت نیاز به استرداد
کالا به هر دلیل، خریدار ابتدا مراتب را با بخش فنی آویژه شاپ مطرح و پس از اخذ
راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد و همچنین پس از تکمیل فرم استرداد کالا در
سایت، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه تجهیزات به همراه
فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز و فقط به آدرس مورد نظر بخش فنی ارسال می
دارد. در صورت ارسال ناقص لوازم، تجهیزات و مدارک کالا و بخصوص فاکتور فروش و یا
آسیب به کالا و لوازم همراه آن، امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت.
2-5 استرداد کالا فقط در صورتی
امکان پذیر است که به کالا و تمامی لوازم همراه کالا آسیبی وارد نشده باشد. بعبارت
دیگر در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه
دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده
نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد.
3-5 لازم بذکر است که هر گونه
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا
مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.
4-5 لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی ثانویه آویژه شاپ (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید؛ مسئولیت هر گونه آسیب به کالا در فرآیند بازگشت به عهده مشتری می باشد.
تبصره : قابل ذکر است
محصولاتی که با گارانتی رسمی عرضه میشود شامل هفت روز مهلت تست و استرداد نمیگردد.
ضوابط و
شرایط رجیستری گوشی های موبایل
1-6 لطفا به محض دریافت گوشی موبایل نسبت به حفظ و
نگهداری کد فعالسازی و همچنین استفاده فوری از کد مربوطه جهت فعالسازی (انتقال
مالکیت) گوشی خریداری شده به نام خود اقدام فرمایید تا از ایجاد مشکلات رجیستری و
فعالسازی گوشی خریداری شده جلوگیری شود.
2-6 درمورد گوشی های گارانتی دار
با توجه به اینکه فرآیند رجیستری و صدور کد فعالسازی توسط شرکت واردکننده یا
گارانتی کننده صورت می پذیرد آویژه شاپ هیچ نقشی در این فرایند ندارد و درنتیجه ،
رفع مشکلات ناشی از طرح رجیستری و کد فعالسازی مربوطه به عهده شرکت واردکننده یا
گارانتی کننده می باشد.
بیمه
محصولات
تمامی مرسولات پستی آویژه شاپ بیمه حمل و نقل می شود و لازم است خریدار محترم قبل از دریافت کالا از مامور پست نسبت به بازگشایی بسته و مشاهده وجود تمام اقلام سفارش ( عدم هرگونه کسری کالا ) اقدام و همچنین از سلامت فیزیکی کالا ها ( عدم ضربه خوردگی یا شکستگی صرفا ظاهری) اطمینان حاصل نماید. دریافت بسته به منزله تایید می باشد.