- سبد خرید شما خالی است!
ضمانت 7 روز بازگشت وجه کالا
در راستای رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از
فرآیند خرید،
فروشگاه آویژه این امکان را ایجاد نموده تا کالاهایی که نقص فنی دارند یا مورد
رضایت خریدار نبوده و شرایط زیر را دارا بوده، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست
باشند و هر گونه مشکل در دستگاه شامل سرویس تعویض یا بازگشت وجه بدون قید و شرط
میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان
خدمات پس از فروش آویژه کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا
مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر
استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل به عهده شرکت باربری بوده و شامل
استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آویژه دریافت نشود،
امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد، و امکان
تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین وجود نداشته باشد، فروشگاه میتواند مبلغ
کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش
این مبلغ نمیشود.
برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در عملکرد
کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکانپذیر است که مشتری تا 7 روز پس از دریافت
کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.
در صورت وجود
هرگونه آسیبدیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید
حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از
این مشکل آگاه سازد.
برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده
مانند کد کالا، کشور سازنده، نوع پک، رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی
امکانپذیر خواهد بود که از کالا استفادهای نشده باشد.
وقتی مشتری میتواند بدون بازکردن پلمپ بستهبندی، مغایرتِ محصول را
با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از
حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیهی خود خارج نکرده باشد.
هرگونه وجود ایراد در دستگاه های دارای پلمپ نظیر تلفن همراه پس از
باز کردن پلمپ مشمول حمایت ضمانت شرکت گارانتی کننده بوده و متوجه فروشگاه نمی باشد.
برای بازگشت دادن، باید کالا بهخوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بستهبندی
شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه
با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بستهبندی اصلی کالا و یا مخدوش
و پاره شدن بستهبندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.
پس از پذیرش کالای بازگشتی در آوِزه، تیم فنی آن کالا را تست کرده و
نتیجه بهطور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی آویژه در صورتی که
کالا، خارج از قوانین بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری
ارسال میگردد و هزینهی ارسال به عهدهی مشتری خواهد بود.
در صورتی که آسیبدیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، آویژه
همان کالای آسیبدیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.
در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه
مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد.(
واریز وجه 24 تا 48 ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود )
ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما را نمیتوان منتشر کرد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند*
نظرها: 0