راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر زیر آن در بالای ستون سمت راست وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. لازم به ذکر است در صفحه "اطلاعات پرداخت" علاوه بر امکان انتخاب درگاه بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات تخفیفی نیز وجود دارد. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک Email به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال می کند. کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر)، یک مرتبه در ساعت 11 صبح اقدام به ارسال سفارشات می نمایند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت "در حال پردازش": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت "درحال بررسی": سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت "ارسال شده": سفارش های در این وضعیت توسط شرکت آماده ارسال گردیده است. سفارش های شهرستان شهرکرد توسط پیک (بین ساعت ۱۱ تا ۱۷) و سفارش های استان های دیگر بسته به نوع انتخاب کاربر، توسط پست سفارشی،تیپاکس و... ارسال می گردند.

وضعیت "برگشت خورده": سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.

قیمت کالاها:

قیمت های مندرج در سایت همان قیمت مصرف کننده کالا می باشد.

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد.

در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام می گردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه می گردد.

توجه: در روند ثبت سفارش امکان وارد کردن کد تخفیف یا کد معرف وجود دارد. در صورت وارد کردن و تعلق گرفتن این کدها، مقدار تخفیف در همان لحظه مقابل باکس ورود کد نمایش داده می شود.

رهگیری سفارشات:

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک شماره اختصاصی فاکتور سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شرکت و وارد شدن به حساب کاربری خود در قسمت "رهگیری سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یا تیپاکس ارسال می گردد حداکثر تا ۴٨ ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد می گردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.

توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:

سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت "در حال پردازش" می باشند:

* در صورتی که قبل از ساعت 11 صبح هر روز کاری ثبت شوند، در همان روز ارسال می شوند.

* در صورتی که از ساعت 17 صبح به بعد ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

 طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مرسولاتی که به صورت پست سفارشی ارسال شوند، حداکثر طی ۲ تا ۵ روز کاری پس از ارسال به مقصد تحویل داده می شوند.

توجه: ساعات کاری شرکت شنبه تا پنجشنبه از ٨ صبح تا ۵ بعد از ظهر به استثناء روزهای تعطیل می باشد.

خدمات پس از فروش:

کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت آویژه، به مدت ٢ سال دارای پشتیبانی به صورت تلفنی و اینترنتی توسط شرکت می باشند. به منظور دریافت راهنمایی پیرامون مشکلات خود می توانید با شماره 038-33399718 و یا از طریق سامانه پشتیبانی شرکت به آدرس اینترنتی http://support.avijeshop.ir تماس حاصل کنید.

مرجوعی کالا:

1.در صورت باز شدن پلمپ وسایل الکترونیکی از مرجوعی آن معذوریم.

2.مسئولیت ایراد وسیله پس از فروش با شرکت گارانتی می باشد.